Khamis, 7 Mei 2015

Vitamin E

Dicatat oleh AidaNajwan.com di 4:35 PG Categories
Assalamualaikum semuaaa



Tengah aida dok ralit cuci hidung si bella suami ajak keluar pegi makan malam katenya....Ape lagi aida pun berdesup la bersiap...

So nampak gayanya gantung periuk la jawabnya malam ni kan..hehehehee..suka!suka!suka!.. tak payah memasak!!!

Ok lah..aida nak cakap pasal betapa pentingnya Vitamin E ni pada kulit kita..Kalo tak silap aida dah 8bulan lebih kot aida amalkan makan Vitamin E ni tiap2 mlm sebelum masuk tido..haa..Vitamin E ni memang disyorkan untuk makan malam sebelum tido..supaya Vitamin ni boleh jalankan tugasnya dengan aman time mlm2 kan..hahahaaa

Sememangnya kita tahu yang vitamin E ni memang sinonim dengan kulit..Kalau korang nak kulit bebas dari sebarang cela,pengambilan vitamin E memang sangat digalakan.Kat sini nas nak bagitau selepas 2 bulan lebih aida guna vitamin E ni? First sekali yang aida nampakla kan ruam2 merah dah makin kurang. Muka aida ni memang berjerawat sebab aida ni jenis kulit muka berminyak Tapi baru ni aida perasan yg aida dah tak scrub muka aida ni..pastu kalau pegang hidung tu rasa licin je..Haish!!! Ni yg aida suka sangat2 nih! Heheheee

Lepas tu kan,...

Sekarang ni aida jarang sekali nk bersin2 pepagi tu..Sesema apatah lagi kan..aik,antibodi aida ni dah btambah kuat ke..??ermm...bila pikir balik..owh,yela kannnnVitamin E ni kan antioksidan..Patutla pun sekarang aida dah jarang sesema..

Alhamdulillah sangat-sangat..!!

Tak payah la asyik ulang alik pegi klinik amik ubat je kan..Bonus tang situ pulak...aida cuma makan vitamin ni je kan.. kulit makin elok semula, lepastu penyakit sesema pun jarang datang..Tapi biasala kan..kita kan makan vitamin..soo,kesannya kita takda la nampak on the spot..take time jugak la..Tapi takpe..sebab vitamin lagi bagus daripada kita makan ubat kan..Tiada kesan sampingan.





                                     Ini lah rupa bentuk vitamin e...



Sape yang berminat nak mencuba whatsapp 0194791721 aida..



0 ulasan:

Catat Ulasan




 

Aidanajwann Copyright © 2011 Design by Ipietoon Edited By | Awin-ebiz.com