Rabu, 15 Oktober 2014

si telor rebus

Dicatat oleh AidaNajwan.com di 6:43 PG Categories ,
''Ehh ko ni lain la dari yang dulu, ko pakai ape erk..? ko makan ape erk..?'' hahahaha itu lah pertanyaan yang selalu dorang tanya kat aida.

Dulu aida memang tak amek heran bab-bab kecantikan ni, sabun mandi palmolive tu aida buat sabun badan merangkap sabun muka sekali, hehehe teruk kann. "Memang teruk punnn"



Supplement..? Hmmm lagi lah haram aida tahu masa tu Hinggalah di satu hari terdetik rasa kecemburuan di hati bila tengok muka orang-orang yang licin bagaikan telor rebus.

So..aida pun terfikir campur teringin nak cantik dan cun melecun macam dorang jugak. Macam-macam produk kecantikan luar dan dalam aida cuba.

Hmmm boleh laa, kalau nak di bandingkan dengan muka aida yang dulu, ada la perubahan yang positif.
Tapi aida tak berapa nak puas hati, sampai la satu hari seorang kawan mngenalkan aida dengan supplement kesihatan dan kecantikan SHAKLEE.

Sebelum bertemu dengan SHAKLEE muka aida tak lah teruk bebenor kata orang perak, cuma tak berapa nak lemuih kata orang utara, hahahaa...

Bukan tak bersyukur masa tu..bersyukur sangat-sangat, daripada muka yang asalnya kasar macam sabut kelapa dah bertukar lembut dan agak licin, tapi tak sampai la selicin telor rebus, huhuhuuu.

Maka...alkisahnya aida mula lah mencari dan mencari tanpa putus asa..."nak cantik punya pasal lah katakannn..." makanan kesihatan dalaman dan luaran, "dalam pun wajib jaga jugak tauuu"

bila dalaman kita cukup segala khasiat protien, vitamin2 bagai, baru lah kesannya terpancar di wajah kita..."syokk nyerr.."

Alhamdulillah.....ini lah hasil yang aida dapat, boleh laa nak seganding dengan orang-orang yang muka nya selicin telor rebus. "Asyek cakap pasal telor rebus jerr, rebus telor makan dengan kicap lemak manis sedappp niii.."

Kalu korang nak tahu korang cuba la sendiri, boleh buat jatuh cinta woo, aida bukan nak promot barang k...no no no...aida cuma nak kongsi dengan korang semua.

Ramai sangat yang pm tanya..makan apa..? Pakai apa..? apa rahsia..? Kadang-kadang ada yang tak sempat aida nak balas, mana-mana yang lambat aida balas tuuu, aida minta maaf lah yerr..

So aida buat satu blog ni untuk aida kongsi pengalaman aida dengan korang semua.

Aida tahu...ramai orang kat luar sana nak cantik, tapi tertanya-tanya nak pakai apa..nak makan apa..produk apa yang sesuai..sampai ada yang pening nak buat keputusan, betul kan kann kannn hehehe...

Last-last langsung tak makan, yer lah kan dah tak tau mana yang terbaik. Jeng jeng jeng...ini lah supplement yang aida makan.

Khas untuk kecantikan kulit muka merangkap kulit badan..cuba laaa, insyaallah dengan izinNYA..anda tidak di kecewakan.



                                  Set Kecantikan Paling Laris




APA MANFAAT SUPPLEMENT PADA DIRI KITA..?


ESP - asid amino penting untuk membina otot, kuku, rambut, organ, pembentukan semula kulit, agen anti penuaan, dan lain-lain lagi. Pengambilan yang berterusan adalah kunci kepada awet muda.

VITAMIN C - mebantu meningkatkan sistem imun, mncerahkan kulit, melambatkan penuaan, merawat kulit kasar dan kedut.

VITAMIN B - Melembabkan kulit, menaikkan seri wajah, melancarkan edaran darah,

VITAMIN E - Bagus untuk mengecilkan pori-pori wajah, melambatkan proses penuaan, mengawal kolestrol, mengawal minyak, mencerahkan wajah, menghilangkan jerawat dan jeragat, menegangkan kulit dan sangat-sangat bagus untuk parut.

Insyaallah...jika kita cukup segala supplement dalam badan kita, tak mustahil kita juga boleh cantik dan anggun macam artis kesukaan kita.

Cuma nak dan tak nak jerr....hehehe..aida harap penerangan aida ni dapat membantu masalah anda yang dalam delima tu..Sekiannn.

[[Kesihatan itu indah]]


((Kalau berminat atau ada pertanyaan hubungi aida di 019-4791721 whatsapp))

0 ulasan:

Catat Ulasan




 

Aidanajwann Copyright © 2011 Design by Ipietoon Edited By | Awin-ebiz.com